Звіт директора та адміністрації гімназії №32 «Успіх» за 2018 – 2019 н.р.

e-mail Друк

  Звіт директора та адміністрації гімназії №32 «Успіх» за 2018 – 2019 н.р.

Вступ

Гімназія №32 «Успіх» м. Києва є навчальним закладом, який належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та підпорядковується Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації згідно зі статутом гімназії №32 «Успіх» м. Києва. Предметом діяльності та головним завданням закладу є здійснення освітнього процесу; виховання морально і фізичного здорового покоління; створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні державних стандартів, забезпечення реалізації програм поглибленого вивчення іноземних мов та профільного навчання; створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреби та вміння самовдосконалюватися; формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії, розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою  громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення, а також створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину та суспільство.

Діяльність закладу будується на принципах доступності, гуманізму, демократизму; незалежності від політичних, громадських і релігійних об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання; рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями; диференціації змісту та форм освіти, науковості, розвивального характеру навчання, гнучкості та прогностичності, єдності наступності, безперервності та різноманітності, поєднання державного управління та громадського самоврядування.

 У структурі навчального закладу: І ступінь ― початкова школа (1-4-ті класи) ― спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу; ІІ ступінь ― основна школа (5-9-ті класи) ― гімназія з поглибленим вивченням іноземних мов; ІІІ ступінь ― старша школа (10-11-ті класи) ― гімназія з поглибленим вивченням іноземних мов і профілями навчання за вибором учнів.

 

 

 

Мережа класів

 

2018-2019

Кількість класів

27

Середня наповнюваність класів становить 24-25 учнів, що відповідає вимогам Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації освітнього процесу.

1. Матеріально-технічна та навчально-методична база

Освітній процес у 2018-2019 н.р. відбувався у 50 класних кімнатах і навчальних кабінетах. З них кабінетів: математики – 2; фізики – 1; хімії – 1; географії – 1, біології - 1;української мови і літератури – 3; іноземної мови – 19; історії – 1; інформатики – 2; початкових класів – 12; інших кабінетів – 7. В усіх кабінетах протягом навчального періоду оновлені змінні експозиції, науково-методична література та дидактичні матеріали. Крім того у гімназії є актова зала, спортивні зали (2), їдальня.

В освітньому процесі протягом року були задіяні 8 інтерактивних дошок, 14 ноутбуків, 33 комп’ютери, (з них 20 -  розміщено у комп’ютерних кабінетах, 4 - використовуються в управлінській діяльності, 23 - у навчальних кабінетах); 29 комп’ютерів підключено до мережі Інтернет, працює WI-FI.

Важливою структурною ланкою закладу освіти є бібліотека, робота якої спрямована на забезпечення учасників освітнього процесу підручниками, художньою, довідковою, науково-популярною та методичною літературою; оперативне забезпечення інформацією про нові бібліотечні надходження. У читальному залі є необхідна оргтехніка, ПК, забезпечено доступ до мережі Інтернет. 

Забезпечення підручниками

 

Класи

2018-2019

1-4-ті

98%

5-9-ті

96%

10-11-ті

100%

    

Педагогічні працівники у 2018-2019 н.р. користувалися 17 фаховими періодичними виданнями, які забезпечують роботу в усіх напрямках освітнього процесу.

 

 

2. Фінансово-господарська діяльність

Надходження від управління освіти та інноваційного розвитку Печерської РДА у 2018 – 2019 навчальному році

(з вересня 2018р. по серпень 2019р)

 

                            Найменування товару

Кількість

1

Електронний мікроскоп

2

2

Компас шкільний

30

3

Дошка коркова «Стандарт»

6

4

Пластиковий контейнер 23л

15

5

Пластиковий контейнер 9.5л

15

6

Засіб для санвузлів 5л

7

7

Ляльковий театр

3

8

Географічний набір (2 глобуси, карта)

3

9

Термометр побутовий

3

10

Дитячий двосторонній мольберт

6

11

Годинник пісочний (набір по 3 шт.)

3

12

Набір музичних інструментів

3

13

Цифри та знаки на магнітах

3

14

Абетка українська

3

15

Мітла березова

150

16

Килимок-пазл

12

17

Інтерактивна дошка

1

18

Телевізор

2

19

Газонокосарка

1

20

Пральний порошок (кг)

30

21

Комплект для прибирання

8

22

Ноутбук «Acer»

3

23

Змішувач для кухні

6

24

Шланг катушка

1

25

Вимикач одинарний

35

26

Вимикач двійний

10

27

Ножиці «Intertool»

2

28

Ножиці «Verto»

2

29

Стрічка сигнальна

10

30

Розетка одинарна

35

31

Розетка двійна

10

32

Серветки віскозні

8

33

Біохлор

8

34

Килим гумовий

3

35

Мишка для комп¢ютера

12

36

Бетадин

6

37

Снігоприбиральні лопати

4

38

Тарілка супова

200

39

Тарілка мілка

300

40

Чашка

250

41

Осередок вчителя

3

42

Тримач для туалетного паперу

6

43

Грамоти

13 уп.

44

БФП Epson

3

45

Додатковий комплект картриджів

3

46

Рукавички трикотажні

40

47

Рукавички латексні

50

48

Йоршик для туалету

30

49

Білизна «Подолянка»

40

50

Засіб мийний желеподібний «Сантрі Гель»

50

51

Засіб для миття підлоги «Подолянка»

30

52

Набір меблів

3

53

Уайт спіріт

5

54

Фарба

18

55

Набір біт та свердл

1

56

Дрель

1

57

Чашка

250

58

Тарілка для других страв

150

59

Словник

40

60

Набір шурупів

1

61

Набір цвяхів

2

62

Освіжував повітря

150

63

М¢який пуф

27

64

Стіл для вчителя

3

65

Інтерактивна дошка

3

66

Ноутбук «Леново»

3

67

Пластикові контейнери

18

68

Плівка маркерна

2

69

Сітка баскетбольна

4

70

Фетр

3

71

Годинник пісочний

3

72

Лак яхтений

12

73

Набір кубів

6

74

БФП

3

75

Додатковий набір картриджів

3

76

Пакети для сміття 35л

60

77

Пакети для сміття 120л

12

          3. Кадрове забезпечення

   Навчальний заклад укомплектовано педагогічними кадрами.

Якісний склад педагогічних працівників за кваліфікаційним рівнем

 

2018-2019

Педагогічні звання:

 

Заслужений учитель України

1

Заслужений працівник освіти України

1

Учитель-методист

16

Старший учитель

5

Кваліфікаційні категорії:

 

Спеціаліст вищої категорії

26

Спеціаліст першої категорії

8

Спеціаліст другої категорії

10

Спеціаліст

15

Бакалавр

1

     10 педагогічних працівників нагороджено нагрудним знаком «Відмінник освіти України», 2 – нагрудним знаком «Відмінник столичної освіти», 2 -  нагрудним знаком «В.Сухомлинський», 2 – нагрудним знаком «О.Захаренко», 1- нагрудним знаком «А.Макаренко».

100% педагогічних працівників мають вищу освіту.

 У 2018-2019 н.р. атестацію проходили 9 педагогічних працівників гімназії, з них  4 на підтвердження кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії», 2 – на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст першої категорії»; 3 - на присвоєння кваліфікаційної категорії  «Спеціаліст другої категорії». Крім того  атестувалися 2 заступника директора з навчально-виховної роботи.

14 педагогічних працівників пройшли курси підвищення кваліфікації при Інституті післядипломної освіти (Київський університет імені Бориса Грінченка).

4. Науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників

Науково-методична робота в гімназії направлена на реалізацію державних стандартів загальної середньої освіти та задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів і їх батьків, є основним компонентом системи неперервної освіти педагогічних кадрів, одним із засобів управління освітнім процесом. Пріоритетними напрямками роботи гімназії є впровадження сучасних освітніх технологій; поглиблення методологічно-теоретичної підготовки вчителів, вивчення інструктивно-нормативних документів; систематичне вивчення нових Державних стандартів, навчальних програм, підручників і посібників з окремих предметів, створення авторських програм та дидактичних матеріалів; педагогічна підтримка молодих спеціалістів, наставництво; проведення атестації педагогічних кадрів, пошук і впровадження нових ефективних форм проведення атестаційних заходів; вивчення, узагальнення і впровадження кращого досвіду вчителів гімназії; співпраця з навчальними закладами різних рівнів, залучення до організації освітнього процесу та науково-методичної діяльності науковців АПН України; формування позитивного ставлення до навчання, формування громадянина з демократичним світоглядом, головною особливістю якого повинна бути орієнтація на загальнолюдські цінності та розвиток особистісних ознак учнів – громадян української держави.

 У 2018-2019 навчальному році робота педагогічного колективу гімназії була спрямована на реалізацію теми «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного  підходу». Оскільки в Україні та світі відзначали 100-річчя В.О.Сухомлинського, то розглядали вищезазначену тему  в контексті педагогіки цієї відомої людини.

1)     Організація  роботи  методичних обєднань учителів.

У гімназії  створено і працювало у 2018-2019 н.р. 8 методичних обєднань:

- МО вчителів іноземних мов;

- МО вчителів початкових класів;

- МО вчителів української філології, зарубіжної літератури;

- МО вчителів природничо-математичних наук;

- МО вчителів фізичної культури, предмету “Захист Вітчизни”;

- МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін;

- МО класних керівників;

- МО вчителів художньо - естетичного циклу.

    Робота методичних об’єднань була спланована на основі річного плану роботи гімназії, загальної методичної теми і спрямована на забезпечення високого рівня знань учнів шляхом розвитку їх творчих здібностей та задоволення індивідуальних освітніх потреб через розвиток педагогічної творчості, модернізацію форм методичної роботи, впровадження новітніх інноваційних технологій, які дають змогу самостверджуватись і самореалізуватися кожній особистості.

        Діяльність методичних об’єднань у 2018-2019 н.р. була спрямована на вирішення таких завдань:

- забезпечення засвоєння й використання найбільш раціональних методів навчання та виховання учнів;

- підвищення рівня загальнодидактичної та методичної підготовки педагогів для організації та здійснення освітнього процесу, проведення обміну успішної педагогічної діяльності;

- виявлення, пропагування та впровадження нових освітніх та виховних технологій;

- створення умов для самоосвіти педагогічних працівників.

   Протягом звітного періоду на засіданнях МО було опрацьовано нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання дисциплін та оцінювання навчальних досягнень учнів, вимоги єдиного орфографічного режиму; сплановано позакласну роботу та роботу в секціях МАН; розглянуто поточні питання та результати контролю (кількісне та якісне виконання державних програм, адаптація першокласників та учнів 5-х класів до навчання, вибір та компаративний аналіз освітніх програм, реалізація завдань нового освітнього стандарту, підготовка вчителя до уроку, ефективність проведення факультативних занять та індивідуальних консультацій, причини відставання та неуспішності учнів, формування ключових компетенцій школярів, рівень сформованості навичок учнів, результати державної підсумкової атестації та моніторингів, система роботи вчителів, стан викладання предметів інваріантної складової,  результати участі в предметних олімпіадах, конкурсах-захистах МАН, конкурсах тощо).

Згідно з планом роботи кафедр протягом навчального року проведено круглі столи («Формування успішної особистості в контексті педагогіки В.О.Сухомлинського», «Адаптація учнів 5-х класів до навчання в основній школі», «Інтегральні технології. Від теорії до практики» тощо).

   Особлива увага була приділена створенню сучасного освітнього середовища нової української школи.

   У ході роботи школи молодого учителя було опрацьовано нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів; надано індивідуальні консультації  щодо організації освітнього процесу,  ведення шкільної документації, підготовки до уроку, методики проектування нестандартних уроків, організації групових форм роботи, перевірки зошитів, організації позакласної роботи та ін. Для молодих спеціалістів було проведені заняття на теми: «Самоаналіз уроку як засіб підвищення його ефективності», «Сучасні технології навчання», «Організація самостійної роботи», «Вибір оптимального поєднання методів навчання»). Протягом року молоді вчителі працювали над методичними темами «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу», «Інноваційні технології, методи навчання», «Види і форми організації самостійної роботи на різних етапах уроку»; брали участь у засіданнях круглих столів «Видатні педагоги»,  «Мистецтво ораторства», «Етика та психологія педагогічного спілкування»,  «Мої перші педагогічні знахідки». З метою сприяння творчого зростання молодих учителів, підвищення їхнього професійного рівня було призначено наставників з числа досвідчених педагогів та організовано взаємне відвідування уроків протягом навчального року.

   Учителі кафедри іноземних мов тісно співпрацюють з Київським національним лінгвістичним університетом, керують педагогічною практикою студентів, спільно з викладачами КНЛУ працюють над упровадженням освітніх інновацій.

   Працюючи над реалізацією загальної науково-методичної проблеми засобами конкретних навчальних дисциплін, учителі постійно підвищують свій фаховий рівень. Протягом року проведено огляд новинок методичної літератури та статей у фахових періодичних виданнях (методичні рекомендації щодо STEM освіти, інтегральні освітні технології, проведення квестів). Педагоги працювали над методичними темами, відвідували семінари та тренінги, проходили он-лайн курси («Он-лайн курс для вчителів початкової школи» студія он-лайн освіти EdEra та громадська студія «Освіторія», он-лайн курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми  потребами» студія он-лайн освіти EdEra та ГО «Смарт Освіта», он-лайн курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» студія он-лайн освіти EdEra та ГО «Студена», тренінг «Використання електронних освітніх ресурсів у початковій школі»  при Інституті інформаційних технологій за засобів навчання НАПН України, «Особливості викладання інтегрованого курсу для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів «Громадянська освіта», «Запитання та стратегії розвитку критичного мислення на уроці історії в старшій школі», «Мистецтво ставити запитання на уроці» та ін.).

   Практичний досвід, набутий у ході роботи,молоді спеціалісти та педагоги зі стажем презентують на семінарах (районний науково-практичний семінар «Текстоцентричний підхід у вивченні української мови», семінар  «Здоров’я людини»), на засіданнях методичних об’єднань та педагогічної ради («Інноваційна діяльність школи в природничо-математичній освіті в системі формування компетентної особистості», «Збагачення методичної бази викладання - шлях до підвищення педагогічної майстерності», «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентісного підходу» та ін.). Досвідчені педагоги проводять практичні заняття та тренінги для вчителів (TPR Total Physical Response (повне фізичне реагування), методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок», використання LEGO, технології продуктивного навчання, використання елементів ейдетики на уроках української мови, лепбукінг).

   На базі гімназії Полубоярцева О.А., учитель початкових класів гімназії,  як тренер НУШ проводила практичні заняття та тренінги для вчителів району й міста. 

   У березні 2019 р. педагогічний колектив гімназії презентував свій досвід роботи на районному науково-практичному семінарі для голів методичних об'єднань, заступників директорів із навчально-виховної роботи, учителів початкових класів, природничо-математичних наук, іноземних мов, практичних психологів, який проходив на базі закладу освіти. На ньому були представлені такі локації:

1.     Технології продуктивного навчання. Лейпбукінг (для вчителів початкових класів).

2.     Гра по-новому, навчання по-іншому (для вчителів початкових класів).

3.     Позакласний захід з елементами STEM-технологій «Летимо на Марс. Селфі на Марсі» (для вчителів природничо-математичного циклу).

4.     Людина й Інтернет. Нова цивілізаційна реальність (французькою й англійською мовами).

5.     Уміння управляти емоційним станом – важливий чинник формування гармонійної особистості (для вчителів англійської мови).

6.     Цивільна оборона. Допоможи собі, допоможи товаришу, допоможи Вітчизні (для вчителів англійської мови та захисту Вітчизни).

7.     Інтерактивне заняття «Зняття емоційного напруження – складова успішної особистості» (психолог).

     Особлива увага була приділена

     2) Робота науково-методичної  ради гімназії.

У 2018-2019 н.р. методична рада гімназії впродовж року координувала діяльність усіх методичних структур гімназії, розглядала такі питання:

1. Організація методичної роботи в гімназії. Реалізація проблемних питань, визначених річним планом роботи.

2. Затвердження річного плану роботи методичної ради гімназії.

3. Система проектної діяльності в гімназії. Узагальнення досвіду використання методу проектів учителями гімназії.

4. Використання нетрадиційних форм роботи для підвищення педагогічної майстерності.

5. Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН, конкурсах у 2018/2019 н.р.

6. Результати учнів гімназії у зовнішньому незалежному оцінюванні.

7. Організація проходження курсової підготовки вчителями у 2018 – 2019 навчальному році.

8. Презентація  досвіду роботи Кривутенко Т.А., Коваленко А.В., Ткаченко Н.М., Костур Н.Т.

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів гімназії.

10. Педагогічні технології, спрямовані на розвиток комунікативних компетенцій.

11. Аналіз участі учнів у предметних олімпіадах, роботі МАН, конкурсах, змаганнях.

12.  Аналіз результатів атестації педагогічних працівників за 2018-2019 н.р.

13. Аналіз роботи педагогічного колективу над методичною темою гімназії, індивідуальними методичними темами. Визначення тематики проблемних питань на новий навчальний рік.

14. Звіти наставників про роботу з молодими вчителями, аналіз участі молодих учителів у роботі методичних об’єднань та школи  молодого вчителя.

5. Соціально-психологічна служба        

Основна мета соціально-психологічної служби гімназії полягає у сприянні гармонійному та успішному розвитку кожної дитини виходячи з її індивідуальних особливостей та її правильної взаємодії в соціальному середовищі, розвитку навичок конструктивних взаємин, оволодінню засобами спілкування та набуття необхідного соціального досвіду. Отже, робота психолога та соціальних педагогів проводилась за напрямками: діагностична робота, консультативна, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, просвітницька, профілактична, організаційно-методична робота тощо.

Практичний психолог та соціальний педагог неодноразово були слухачами різноманітних семінарів, тренінгів, конференцій, які стосувалися актуальних тем. Були залучені до роботи методичних об’єднань та проведення виховних заходів серед учнів. Систематично працювали над складанням та корекцією складанню та корекції соціального паспорта навчального закладу, оновлення банку даних дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах та учнів, що потребують посиленого психолого-педагогічного контролю. Здійснено соціальний та психологічний супровід дітей і родин, що опинилися у складних життєвих обставинах та учнів, що потребують посиленого психолого-педагогічного контролю.

         Діагностична робота включала в себе вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів, дослідження мікросередовища (сім’я, референтна група, клас) та його вплив на розвиток дитини. У роботі з учнями початкової ланки проводились дослідження спрямовані на особистісний розвиток кожного учня з метою вивчення сформованості особистісних новоутворень певного вікового періоду («Щоденник особистісного розвитку учня початкової школи»).  Проводилась діагностика пізнавальних процесів: розвиток пам’яті, уваги, мислення, особистісного розвитку та емоційної сфери учнів, обдарованості та здібностей дітей. У 3-х і 4-х класах вивчався рівень сформованості поняття «здоровий спосіб життя». Особливу увагу приділили періоду адаптації учнів 1-х класів.

Був здійснений контроль за  адаптацією учнів 5-х класів до навчання в середній школі. У ході дослідження вивчали ступінь задоволеня шкільним життям, рівень мотивації учнів до навчання, соціальний статус учня, мікроклімат у класному колективі, рівень конфліктності  та тривожності дітей. Результати дослідження були представлені на засіданнях педагогічної ради. Також окремо вчителям-предметникам, класним керівникам та батькам були надані рекомендації щодо подальшої роботи з учнями 5-х класів.

Серед учнів середньої та старшої ланки були проведені дослідження психологічного клімату класу, виявлення психічних станів учнів та типу їх поведінки, визначення рівня шкільної мотивації, визначення Інтернет-залежності учнів, вивчення професійної зорієнтованості учнів. Також досліджувались рівень самооцінки учнів, типи темпераментів, акцентуацій у підлітків, вивчалися стилі поведінки учнів під час конфліктів та проводилась діагностика міжособистісних взаємин серед учнів. Окремо вивчали рівень інформованості учнів про проблему ВІЛ/СНІДу.

У рамках проведення інформаційно-освітньої роботи, щодо запобігання поширенню тютюнокуріння, наркоманії та вживання алкогольних напоїв серед учнівської молоді було проведено діагностику рівня інформованості дітей про дію психоактивних речовин на організм людини, ступінь ризику залучення учнів до вживання наркотичних, алкогольних речовин та тютюнопаління.

Консультативна робота проводилася регулярно. Основна тематика звернень батьків, учителів, учнів є адаптація дітей до навчання та труднощі адаптації; вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини; асоціальні прояви у поведінці дітей; профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя; адаптація дитини до нового колективу; дитячі страхи; психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти; формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі; взаємовідносини в системі «вчитель-учень»; Взаємовідносини в системі «батьки-діти»; проблеми лідерства у колективі; «Професійне вигорання» педагогів; самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій; професійне самовизначення.

Корекційно-відновлювальна робота включала в себе індивідуальну корекцію пізнавальних процесів (пам'яті, уваги, мислення тощо). З учнями 1-х та 5-х класів, у яких були виявлені певні труднощі адаптаційного періоду, проводилися індивідуальні та групові коригуючі заняття на подолання шкільної тривожності й підвищення самооцінки. З підлітками проводилися заняття, спрямовані на зниження рівня тривожності та на розвиток самопізнання та впевненості в собі, ціннісних орієнтацій. Серед старшокласників проводилася робота, спрямована на розвиток творчих здібностей. Серед усіх учнів проводилися заняття, спрямовані на розвиток морально-етичних якостей, умінь та навичок доброго поводження в колективі. Особливу увагу було приділено дітям, які потребують посиленої психолого-педагогічної уваги. Психологічно-соціальною службою гімназії були проведені заняття з елементами тренінгу на тему «Булінг в шкільному середовищі. Його наслідки. Профілактика виникнення». Діти різних вікових категорій знайомилася з даним поняттям, його особливостями, причинами. Обговорювали та аналізували наслідки, відповідальність, причетність до булінгу, усвідомлення процесу.  

    Соціальний педагог та практичний психолог систематично проводили просвітницьку  роботу, брали участь у підготовці та проведенні засідань педагогічної ради, ознайомлювали з результатами проведеної роботи, надавали рекомендації для подальшої роботи з учнями.  Вона була направлена на формування навичок відповідальної поведінки в учнів, безпечне користування Інтернетом та ознайомлення учнів з моральним та правовим аспектами контенту сторінок соціальних мереж. На батьківських зборах була проведена бесіда з батьками щодо безпеки дітей в Інтернеті, як попередити та подолати негативні наслідки впливу Інтернету на особистість та розвиток дітей.  Особливістю просвітницької роботи серед учнів було те, що інформацію до учнів молодшої та середньої школи доносили старшокласники. Завдяки цьому методу в процесі комунікативної діяльності відбувався обмін знаннями і вміннями, що, у свою чергу, сприяє формуванню достовірних знань, умінь, навичок і ціннісних орієнтацій стосовно здорового способу життя, запобігання тютюнопалінню, алкоголізму, наркоманії, ВІЛ\СНІДу та іншим негативним явищам. Окрім того на батьківських зборах були проведені бесіди щодо вікових особливостей психологічного розвитку дітей; надані відповідні рекомендації для кращого формування довірливих стосунків в системі сім’ї, друзів та однолітків, порозуміння з класним керівником та вчителями.

          Профілактична робота була спрямована на запобігання правопорушенням, булінгу в житті та в школі,  вживанню наркотичних речовин, алкоголю, палінню, жорстокому поводженню з дітьми в колективі або поза ним, різним формам узалежнень, соціально небезпечним іграм, суїцидальній та агресивній поведінці. Також  профілактика була спрямована на підвищення рівня інформованості підлітків стосовно питання ВІЛ/СНІДу та попередження зараження інфекційними захворюваннями, з метою збереження здоров'я учнівської  молоді, реалізації прав і свобод людей та попередження такого явища, як торгівля людьми,  запобігання насилля у сім’ї,  та поза нею. Були проведенні диспути, круглі столи, виставки та конкурси стіннівок, інформаційних бюлетенів, соціальної реклами, створеної учнями, які носили досить інформативний, пізнавальний, переконливий зміст.

Крім того в гімназії  було проведено тиждень психології, у межах якого проходили тренінгові заняття, лекції, презентації, виставка плакатів, години спілкування, анкетування та тестування. До участі були залученні всі охочі: учні, учителі, батьки, представники патрульної поліції з проектом «Протидія булінгу в школі». Діти разом з учителями створили автопортрети своїх класів. «Психологічне сонце» не залишило байдужим жодного учасника освітнього процесу. Зранку при вході в гімназію психолог та черговий клас «пригощали» промінчиками сонця з побажаннями  усіх, хто заходив до приміщення. 24 квітня 2019 була проведена зустріч педагогічного колективу з представником патрульної поліції, начальником відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у м.Києві, керівником підрозділу офіцерів поліції Безпальчуком Сергієм Івановичем, який розповів, як протидіяти булінгу в школі, що таке цькування та його наслідки, про відповідальність кожного учасника булінгу та міри покарання. 

Чергові учні на перервах провели експрес-інтерв’ю на тему: «Твоє ставлення до гімназії».

6. Організація та ефективність освітнього процесу

За результатами навчальних досягнень учнів  у цілому по гімназії успішність становить 98,7%, якість знань – 71,8 %.

За підсумками навчальних досягнень закінчили 2018-2019  навчальний рік з Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» 59 учнів гімназії, 2 учнів отримали свідоцтва про здобуття базової загальної середньої освіти  з відзнакою, свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти  з відзнакою одержали 2 учні (1 золота, 1 срібна медалі).

 Напередодні ЗНО КНП «Освітня агенція міста Києва» двічі проводила он-лайн моніторинг «ЗНО – індикатор якості шкільної освіти» з української мови та літератури, математики, історії України. Учні гімназії , які брали участь у ньому показали такі результати:

Предмет

Рівень навчальних досягнень

Високий

Достатній

Середній

Початковий

1

Українська мова та літератури

31 %

69%

-

-

2

Математика

-

100%

-

-

3

Історія України

63%

37%

-

-

 

 

Результати державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання

 

 

Предмет

Кільк. учнів, які проходили

ЗНО

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початкови й рівень

1.

Українська мова

22

 

11 учнів

(50%)

9 учнів

(41%)

2 учень

(9%)

-    

2.

Англійська мова

18

14

(78%)

4

(22%)

-

-          

3.

Історія

13

8

(62%)

5

(38%)

-

 

-          

4.

Математика

9

3

(33%)

6

(67%)

-

-          

5.

Біологія

4

2

(50%)

1

(25%)

1

 

(25%)        

-          

За результатами ЗНО серед шкіл м. Києва гімназія №32 «Успіх» з української мови та літератури посідає 9 місце, з англійської мови – 6 місце, з історії України – 7 місце.

Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» складено рейтинг загальноосвітніх шкіл України за підсумками ЗНО 2019 року. У якості вихідних даних для укладання рейтингу загальноосвітніх навчальних закладів були використані результати зовнішнього незалежного оцінювання, отримані випускниками шкіл у 2019 році.

Рейтинг шкіл Києва за результатами ЗНО 2019 року показав, що гімназія №32 «Успіх» виборола 28 місце. У ТОПі-200 шкіл України за результатами ЗНО 2019 року займає 59 позицію.

Протягом року гімназисти  брали активну участь у І та ІІ етапах Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика,  Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т.Г. Шевченка, конкурсі читців поезії Тараса Шевченка, конкурсі «Поетична весна» та  ін.

Переможцями ІІ ( районного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад стали 65 учнів гімназії; конкурсу – захисту МАН – 35, Міжнародного конкурсу імені П. Яцика – 17; Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т.Г. Шевченка – 3; конкурсу читців поезії ім. Т.Г. Шевченка - 3.

У районному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості гімназисти показали такі результати: 1 місце – 2 учн., 2 місце – 4учн., 3 місце – 5 учн.

У районному конкурсі «Поетична весна» 1 місце – 1 учениця.

У районному конкурсі «Діалог держав: партнерство в освіті» гімназисти одержали почесну грамоту.

  У змаганнях із баскетболу 5х5 та 3х3 посіли 4 місце.

Змагання з футболу «Шкільна футбольна ліга» серед учнів 3 та 4 класів  (посіли 3  місце)

Переможцями ІІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів стали 7 учнів; ІІ (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів – 7 учнів. 

На міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості учениця посіла 1 місце.

На міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика 3 місце – 2 учн.

         7. Охорона праці та здоров я учасників освітнього процесу.

  За період 2018-2019 навчального року адміністрація гімназії вела систематичний контроль за збереженням життя і здоров’я учнів та працівників.

         До початку навчального року було проведено огляд кабінетів, випробувано обладнання та складені акти та акти-дозволи на проведення занять у спортивних залах, на спортивному майданчику та в кабінетах підвищеної небезпеки.

  Відповідно до річного плану роботи в гімназії своєчасно проводились відповідні інструктажі (з учнями та працівниками), уроки з попередження нещасних випадків, тематичні бесіди про небезпеки в період ожеледиці та виникнення надзвичайних ситуацій на водних об’єктах у весняний період. Протягом року було проведено бесіди, обговорення питань профілактики нещасних випадків серед учнів і працівників у гімназії та у побуті, конкурси малюнків («Безпека на дорозі», «Дорожня абетка», «Охорона праці очима дітей», «Пожежна безпека очима дітей», «Небезпека очима дітей», «Запобігти. Врятувати. Допомогти» та ін.), тематичних аплікацій та поробок, вікторин, диктантів («Правила дорожнього руху», «Пішоходе, будь уважним на дорозі!», «Особиста безпека на залізниці», «Надзвичайні ситуації»), випускались стіннівки, плакати українською та англійською мовами з метою висвітлення найбільш актуальних для збереження здоров’я і життя дітей тем «Заходи пожежної безпеки в побуті», «Дії населення під час стихійних лих», «Обережно! Вибухонебезпечні знахідки!», «Дії населення при хімічній атаці», «Правила поведінки у натовпі» та ін. Крім того проходила акція «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя». Завідувач бібліотеки Стефанович О.В. разом із класоводами 1-4-х класів провели низку цікавих тематичних заходів. На виховних годинах учні початкових класів із задоволенням переглядали та обговорювали тематичні мультфільми з правил безпеки життєдіяльності. Колектив гімназії брав участь у місячнику «Увага! Діти на дорозі», а також проводились тижні безпеки життєдіяльності, єдині уроки з ПДР та тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

У гімназії працювала школа «Еко–здоров’я». До профілактичної роботи залучались учні 10-11-х класів (члени школи «Еко-здоров’я»). Керівник школи, Сенькова Л.О., проводила лекції та тренінги для учнів із використанням відеоматеріалів. У рамках засідань проводились лекції з пропаганди здорового способу життя, практичні заняття з надання першої медичної допомоги, випускалися інформаційні бюлетені, проводились конкурси міні реклами та антиреклами та ін. Лектори школи «Еко-здоров’я» проводили різноманітні тематичні бесіди для учнів 1-11-х класів. Проводились заходи з профілактики інфекційних захворювань.

Учителем предмету «Основи здоров’я» Маховською Н.В. були проведені вікторини з учнями середніх класів на знання правил безпечної поведінки на воді, на льоду та профілактики побутового травматизму, правил дорожнього руху, пожежної безпеки й безпечної поведінки вдома і на вулиці під час літніх канікул.

         Розроблена інформація для проведення тематичних виховних годин до тижня ЦЗ, а також було проведено тренування з евакуації учнів та працівників гімназії. Поновлено інструкції з техніки безпеки для учнів. У вестибюлі гімназії та на поверхах поновлено наочну агітацію із заходами безпеки дорожнього руху, протипожежної безпеки, попередження травматизму у школі та попередження дитячого травматизму на перервах, безпечна поведінка вдома і надворі; обережно – незнайомець!; правила поведінки у людних місцях, безпека в натовпі; правила безпечної поведінки під час святкування новорічних та різдвяних свят; правила пожежної безпеки під час новорічних свят та зимових канікул, переохолодження, обмороження, безпечна поведінка під час гри у сніжки, правила безпечної поведінки на льоду, як вибратися з крижаної пастки; грип: стоп!; небезпечні предмети і речовини; необхідні дії при виявленні боєприпасів і вибухонебезпечних предметів; якщо Ваш будинок (квартира) опинилися поблизу епіцентру вибуху; правила пожежної безпеки під час відпочинку на природі, в лісі; пожежі в лісах, степах та на торфовищах; відпочинок на природі: отруєння грибами, небезпечні рослини; що таке сказ і як уберегтися від нього; як захиститися від кліщів; правила безпеки на воді, повінь та паводок; правила безпеки на воді; що таке сказ і як уберегтися від нього; правила поведінки пішоходів та пасажирів на залізничному транспорті.

         Проведений медичний огляд вчителів та МОП. Проведений медичний огляд учнів згідно з графіком профілактичних оглядів. Оформлені листки здоров’я, видані накази про розподіл на групи для занять на уроках фізичної культури та на звільнення учнів від занять фізкультурою.

Проводилась робота з попередження виробничого травматизму серед учнів та працівників гімназії. На всі батьківські збори виносились питання профілактики нещасних випадків.

8. Виховна робота

Виховна робота гімназії 2018 - 2019 н. р. проводилася згідно з річним планом роботи, була спрямована на виховання у дітей високої духовності та моральності; формування патріотичних якостей і правової культури; залучення учнів до скарбів українського народу та кращих зразків світової культури; забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості та найвищої цінності суспільства; розвиток талантів та обдарування дитини, її розумових і фізичних здібностей; розвиток талантів, обдарувань, розумових і фізичних здібностей. Виховна робота здійснювалась відповідно до чинних вимог, нормативних і директивних документів, рекомендацій МОН, Статуту гімназії.

Пріоритетними завданнями педагогічного колективу були:

1)    гуманізація виховного процесу;

2)    виховання громадянина, патріота, який володіє громадянською компетенцією; знає свої права і обов’язки, поважає права людини;

3)    підтримання та зміцнення шкільних традицій;

4)    удосконалення методичної майстерності класного керівника;

5)    розвиток учнівського самоврядування;

6)    превентивне виховання учнів;

7)    забезпечення високого рівня виховання на українських історичних і культурних традиціях  та загальнолюдських цінностях.

Ці завдання реалізувались через такі основні компоненти виховної системи:

1) виховний потенціал навчальних предметів (методична робота вчителів; проведення тематичних тижнів, декад;  позакласна робота, музейна робота, екскурсійна робота, конкурси);

2) робота класних керівників (під час освітнього процесу та в позаурочний час);

3) гурткова робота;

4) учнівське самоврядування;

5) робота з батьками;

6) робота соціально-психологічної служби.

Реалізація виховного потенціалу навчальних предметів здійснювалася через методичну роботу вчителів; проведення тематичних тижнів, декад;  позакласну роботу (музейну роботу, екскурсійну роботу); роботою з обдарованою молоддю (залучення учнів до різноманітних конкурсів, фестивалів, олімпіад  тощо).

Протягом навчального року пройшли такі тематичні тижні та місячники, які несуть у собі потужний виховний потенціал:  ДОДАТИ ТИЖНІ за ВЕРЕСЕНЬ, ЖОВТЕНЬ, ЛИСТОПАД = ЯК СВОЄРІДНИЙ  КАЛЕНДАР

·                              Тиждень права (грудень)

·                              Тиждень знань з безпеки життєдіяльності (січень)

·                              Декада суспільних наук  (лютий)

·                              Декада англійської мови (лютий)

·                              Шевченківські дні (березень)

·                              Літературний тиждень (березень)

·                              Декада природничо-математичних наук (квітень)

·                              Місячник екологічної освіти (квітень).

·                              Тиждень самоврядування (квітень)

·                              Декада патріотичного виховання (травень)

·                              Тиждень психології (травень)

·                              Тиждень родинного виховання (травень).

    У ході роботи тематичних місячників, декад, тижнів було проведено ряд заходів: тематичні виховні години; уроки мужності; конкурси та виставки малюнків, ілюстрацій, стіннівок, плакатів, проектних робіт; бібліотечні виставки; круглі столи; лекторії; кінолекторії; брейн-ринг; культпоходи, екскурсії, концерти тощо (за окремими планами).

У 2018-2019 навчальному році учні гімназії брали участь у ІІ (районному) та ІІІ (міському) етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році, І (районному) та ІІ (міському)  етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київського  територіального відділення  Малої академії наук України (Київської Малої академії наук учнівської молоді), Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика, мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, конкурсі читців поезії Т.Г.Шевченка, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, районному конкурсі «Поетична весна», конкурсі учнівських есе «Права людини та толерантність – основа розвитку успішної країни», конкурсі учнівських робіт до 310-ї річниці Конституції П.Орлика, Національному конкурсі творчих робіт «Шлях становлення української державності», районному конкурсі «Діалог держав: партнерство в освіті», ХІІІ районному фестивалі-конкурсі авторської пісні та співаної поезії молодих авторів і виконавців «Творчість юних# український контент», туристсько-краєзнавчій грі «Кам’яний літопис Печерська», Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») учнів навчальних закладів Печерського району м. Києва, змаганні з баскетболу 5х5 та 3х3, фестивалі «Козацький гарт», змаганні з шашок, «Олімпійське лелеченя», «Шкільна футбольна ліга» серед учнів 3 та 4 класів, змаганні з шахів «Корона Печерська» (провели шкільний етап), ХІІІ районному конкурсі «Київ – моє місто, мені в ньому жити, мені його створювати», ХІV Районному  фестивалі- конкурсі «Київський вальс – 2019» серед учнів  11- х класів закладів загальної середньої освіти Печерського району.

Гімназисти вибороли такі переможні місця:

 

Назва

Етап

Місце

1

Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів

ІІ (районний)

 

1 місце – 11 учн.

2 місце – 17 учн.

3 місце – 37 учн.

 

2

Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів

ІІІ (міський)

1 місце – 2 учн.

2 місце – 3 учн.

3 місце – 2 учн.

 

3

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

І (районний)

1 місце – 7 учн.

2 місце – 11 учн.

3 місце – 17 учн.

 

4

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

ІІ (міський)

1 місце – 1 уч.

2 місце – 1 учн.

3 місце – 5 учн.

 

5

ХІІІ районний фестиваль-конкурс авторської пісні та співаної поезії молодих авторів і виконавців «Творчість юних# український контент»

районний

2 місце

6

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

районний

1 місце –  5 учн.

2 місце – 2 учн.

3 місце – 10 учн.

7

Мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

районний

1 місце – 2 учн.

    2 місце – 1 уч.

8

Конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка

районний

1 місце – 1 уч.

 2 місце – 1 уч.

 3 місце – 1 уч.

9

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості

районний

1 місце – 2 учн.

2 місце – 4учн.

3 місце – 5 учн.

 

10

Конкурс «Поетична весна»

районний

1 місце – 1 уч.

11

Конкурс «Діалог держав: партнерство в освіті»

районний

почесна грамота

12

Змаганнях із баскетболу 5х5 та 3х3

районний

4 місце

13

Змагання з футболу «Шкільна футбольна ліга» серед учнів 3 та 4 класів

районний

3  місце

14

ХІІІ районний конкурс «Київ – моє місто, мені в ньому жити, мені його створювати»

 

районний

Гран-Прі – 3 учн.

1 місце – 1 уч.

2 місце – 1 уч.

3 місце – 2 учн.

15

ХІV районний  фестиваль- конкурс «Київський вальс – 2019» серед учнів  11- х класів закладів загальної середньої освіти Печерського району

районний

3 місце

16

 

 

 

ХІІІ районний фестиваль-конкурс авторської пісні та співаної поезії молодих авторів і виконавців «Творчість юних# український контент»

районний

2 місце

 

17

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості

міський

1 місце

18

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

міський

3 місце – 2 учн.

   Працюючи над упровадженням  ефективних інновацій  та нових форм роботи, учителі беруть активну участь та залучають школярів до проектної діяльності (лепбуки «Україна- незалежна держава», «Природні скарби»; проекти «Золота осінь», «Видатні українці, які змінили світ», «До 100-річчя В.О.Сухомлинського», «Вишиванка», «Буктрейлер», «Цікавинки про рослини», «Готуємося  до весни», «Значення води», «Добра справа для природи», «Здорове харчування», «Моя казка», «Пташина їдальня», «Бережіть первоцвіти», «Зелена аптека», «Мандруємо Україною», «Збережемо ялину», «Червона книга», «Цікаві і незвичайні традиції країн світу» тощо). Проекти було презентовано у вигляді виставок малюнків, рефератів, фотоальбомів, стіннівок.

У 2018-2019 н.р. методичне об’єднання  класних керівників продовжувало роботу над темою «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу» у контексті педагогіки В.О.Сухомлинського.

Робота методичного об’єднання класних керівників спрямована на організацію виховання як цілісної системи, що характеризується, відповідно до Концепції національного виховання учнів певною метою і завданнями, змістом, методами, засобами та організаційними формами.

Основна увага була зосереджена не лише на проведенні виховних заходів, а і на забезпеченні ефективної взаємодії між учасниками виховного процесу, методах виховання, які забезпечують розкриття потенціалу особистості дитини, формування громадянської активності учнів, підвищення рівня їхньої вихованості і розвитку.

На засіданнях МО класних керівників були розглянуті такі питання організаційного та методичного змісту:

- про розвиток життєвої компетентності учнів на кожному етапі становлення особистості;

-    про превентивне виховання;

- про виховання свідомого ставлення гімназистів до навчання, формування найкращих моральних якостей на основі національної культури та загальнолюдських цінностей;

- про забезпечення високого рівня знань учнів, розвитку їх творчих здібностей, задоволення індивідуальних освітніх потреб через модернізацію форм методичної роботи, впровадженню новітніх інформаційних технологій, які дадуть змогу самоутверджуватись кожній особистості.

-       про удосконалення роботи класного керівника в контексті дослідження методичної теми;

-       про дотримання Правил внутрішнього розпорядку гімназії;

-       про здійснення контролю за виконанням нормативно-правових документів щодо шкільної форми;

-       про працевлаштування випускників 9,11 класів;

-       про результати ведення щоденників учнями 2-11 класів;

-       про роботу гуртків, спортивних секцій та участь у них дітей. Зайнятість у гуртках та секціях учнів пільгових категорій та учнів з девіантною поведінкою;

-       система роботи класних керівників з обдарованими учнями;

-       використання проектних технологій у системі виховної роботи (робота над новим гімназійним проектом «Українці, які змінили світ»);

-       про стан відвідування гімназії учнями 1-11 класів;

-       реалізація методичної теми через позакласні форми роботи;

-       робота класних керівників з питань профілактики правопорушень;

-       про самоаналіз виховного заходу;

-       про проведення фестивалю «Сім’я Fest»;

-       про результати попереджувального (дотримання правил пожежної безпеки, профілактика дитячого травматизму в період канікул) та повторного контролю (відвідування учнями гімназії, дотримання вимог до учнівської форми);

-       про формування в учнів свідомого ставлення до власного здоровя.

-         Досвідчені класні керівники, соціальний педагог та практичний психолог гімназії надавали допомогу в налагодженні та створенні гарного психологічного клімату й працездатної атмосфери в класах, де працювали молоді та малодосвідчені класні керівники. Під час роботи з молодими та малодосвідченими класними керівниками на засіданнях були розглянуті такі питання:

-         «Інформування класних керівників про роботу з обдарованими дітьми в умовах сучасної освітньої системи»;

-         обмін досвідом «Найефективніші форми і методи роботи з батьками»;

-         обмін досвідом роботи класних керівників щодо збереження здоров’я, попередження дитячого травматизму, дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності;

-         ознайомлення з новинками методичної літератури;

-         профорієнтація учнів випускних класів;

-         рекомендації з питань збереження здоров’я та життя дітей під час літнього оздоровчого періоду.

-         поєднання зусиль школи, сімї, громадськості  в процесі виховання дітей.

  До святкових та пам’ятних дат були сплановані та проведені заходи: до Дня партизанського руху в Україні (вересень), до Дня українського козацтва, до 73-ї річниці визволення України та 74-ї річниці визволення Києва від фашистських загарбників, до Дня гідності та свободи (жовтень - листопад), місячника  оборонно - масової роботи до  Дня захисника України та Дня Збройних Сил України (жовтень - грудень), проведені виховні години до Дня пам’яті жертв Голодомору «Історію переписати не можна!», до Дня Соборності України, до дня пам’яті Героїв Крут, до Міжнародного дня рідної мови (лютий), до Шевченківських днів, до Дня пам’яті Чорнобильської трагедії, до Дня пам’яті та примирення та ін. (березень-травень). Учні долучилися до заходів із збереженням традицій (народних свят): до Дня святого Миколая, Андрія; Великодня тощо. Традиційно в гімназії пройшло свято «Посвята  в  гімназисти».   

 Однією з традиційних форм роботи класних керівників є виховні години. У гімназії  протягом 2018-2019 н.р. пройшли виховні бесіди на теми:  «Я люблю свою країну», «Розкажемо Європі про себе», «Озоновий шар – гарантія життя на Землі», «Великий добротворець» (до 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського), «Пам’ятайте завжди, люди!», «Видатні музиканти світу», «Видатні художники світу», «О рідне слово, горде і величне», «Сучасні засоби для куріння та їх вплив на здоров’я», «СНІД», «Збройні сили України на варті миру», «Поважай права і закони», «Крим – це Україна», «Україно, соборна державо, сонценосна колиско моя», «Дотримання правил особистої гігієни – основа здорового способу життя», «Мова – безцінне надбання людства та інші, заочні екскурсії «Чорнобиль і Україна сьогодні», «Далекий космос». Уроки мужності «Бій під Крутами – приклад мужності молодих патріотів»,  «Легенди козацького краю», «Фронтовими дорогами рідних», «Булінг. Відповідальність підлітків» (5-10 кл.), «Я і закон» (9-11 кл.), бесіди на морально-етичну тему «Поважай старших», «Поговоримо про справжню дружбу» тощо. У І семестрі пройшов місячник безпеки руху «Увага! Діти – на дорозі!», осінній місячник благоустрою та озеленення, місячник фізичної культури і спорту.

До Дня вчителя, Міжнародного дня боротьби за права жінок і міжнародний мир  учні гімназії підготували святковий концерт. Випустили фотомонтаж та стіннівки, виготовляли листівки - привітання.

Учителі-предметники, класні керівники дбають про належну та змістовну  організацію дозвілля учнів гімназії.  Разом вони мандрували Україною, вивчали рідний край; відвідали цікаві місця (Національний історико-культурний заповідник «Качанівка»; Національний парк «Межигір'я»; ландшафтний парк «Феофанія»; екскурсії до м. Полтави, м. Львова, м. Чернівців, м. Житомира, м. Кам'янця-Подільського, м. Білої Церкви; інтерактивна екскурсія по місту Києву «Стежками Ярослава»; літературно-меморіальний музей-квартира Павла Тичини; Національний музей Тараса Шевченка; музей Ігоря Сікорського; Національний музей народної архітектури та побуту України; Національний музей медицини України; Національний науково-природничий музей; Національний музей історії України; Національний банк України; музей «Меморіал жертв Голодомору»; «Музей Медуз» м. Києва; музей Фотоілюзій; НСК «Олімпійський»; Київський Академічний театр на Липках; Київський театр опери та балету для дітей та юнацтва; театр «Сузір'я»;  Київський планетарій; Київський національний лінгвістичний університет; Київський національний університет культури і мистецтва; завод «Кока-Кола»; хлібзавод «Кулінічі»; телеканал ICTV; кінотеатр «СінемаСіті»; боулінг клуб ТРЦ «Гулівер»; бібліотека «Веселка»).

       Одним з головних  напрямків виховної роботи в гімназії є трудове виховання та робота з профорієнтації. Для учнів середніх та старших класів проходять зустрічі з батьками, які мають цікаві професії.  Проведено бесіди на тему «Професія моїх батьків». Учні 1 - 4 класів  відвідують  планетарій. Гімназисти беруть участь у еко-акціях з благоустрою території гімназії, при бібліотеці працює книжкова лікарня. Старшокласники відвідали традиційну виставку «Освіта та кар’єра», відвідували дні відкритих дерев, ВНЗ та ін.

З метою розвитку творчих здібностей гімназистів, формування свідомого ставлення до власного здоров’я  у гімназії протягом року працювали різні гуртки, спортивні секції, шкільні об’єднання, які діти відвідували із задоволенням («ЮН-ПРЕС», «Веселий пензлик»,  військово - патріотичного      виховання, настільний теніс, великий  теніс, «Веселі нотки», веб-дизайн, науковий гурток «Синергія», хореографія «Барвінок», ЗФП, правовий гурток «Феміда», настільний теніс, «ЮІР»).

 Велика увага протягом 2018-2019 н.р. приділялась Національній програмі патріотичного виховання, яка передбачає виховання патріотичних почуттів, національної гідності, поваги до державних символів. До Дня Конституції та Незалежності України були проведені бесіди, випущені стіннівки, бесіди лекторів правового лекторію «Феміда» на тему «Основний Закон життя» та «Роки незалежності: історія нашої держави», в гімназії постійно існує виставка літератури у шкільній бібліотеці «Конституція України – Основний Закон нашого життя».

       З метою патріотичного виховання та вшанування героїчних традицій українського народу в гімназії працює історичний гурток військово – патріотичного виховання (9 - 11 кл.), правовий гурток «Феміда» (у гімназії працює правовий лекторій «Феміда».

       Під керівництвом педагога-організатора в гімназії працює учнівське самоврядування. Учні виступають з цікавими презентаціями, Класні колективи працюють над проектною роботою «Українці, які змінили світ» - випуск стіннівок.

Слід відмітити загальношкільний виховний захід, у якому взяли участь класні колективи початкових класів «Благодійний ярмарок «Смакота». Відвідування Київського центрального шпиталю, вручення благодійної допомоги військовим пораненим у зоні АТО. За рішенням батьківського комітету гімназії та самоврядування  всі зібрані кошти були перераховані на підтримку реабілітації ветерана АТО Загасайла С.В.

       Класні керівники та адміністрація гімназії приділяють велику увагу індивідуальній роботі з учнями та батьками. У гімназії постійно працює батьківський лекторій. У 2018-2019 н.р. проводилися «Батьківські конференції». На постійній основі діє електронний всеобуч для батьків («Як допомогти дитині впоратися з емоціями», «Чому дитина говорить неправду», «Вправи для зняття м’язового напруження», «Виконання домашніх завдань. Поради для учнів та батьків»). 

Особлива увага в гімназії приділяється питанням правової освіти та дитячій бездоглядності. Були складені списки учнів з девіантною  поведінкою та категорійних дітей. На базі гімназії працюють різноманітні гуртки, секції, клуби. Проводиться постійний контроль за дотриманням внутрішньо шкільного розпорядку (спізнення, пропуски уроків без поважних причин). Класними керівниками та адміністрацією гімназії постійно проводяться бесіди з батьками, діти яких здатні до правопорушень.

З метою запобігання жорстокості, було проведено анкетування серед учнів щодо виявлення схильності до негуманної поведінки. Були також проведені бесіди на теми: «Попередження соціально-небезпечної залежності серед молоді (Київська міська організація товариства тверезості та здоров’я), «Профілактика вживання психоактивних речовин серед дітей і підлітків» (практичний психолог), «Стоп булінг. Права дитини» (Управління реєстрації нормативно правових актів правової работи та правової освіти), «Попередження торгівлі дітьми (ГО «Фундація «Гармонізоване суспільство» за підтримки ОБСЄ), «Кримінальна відповідальність» (адвокат-юрист), «Булінг» (Управління реєстрації нормативно правових актів правової работи та правової освіти).   Постійно працює консультативно - психологічна служба для батьків та дітей «Довіра». Систематично проводяться засідання Координаційної ради.        

Підготовка гімназії №32 "Успіх" до нового 2019-2020 навчального року

 

 

   

Кошторис на 2020 рік

 

 Фінансові звіти

 

 

 

 

 

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти гімназії №32 «Успіх»

Стратегія  розвитку гімназії №32 «Успіх» на 2020-2024 роки 

Конкурс на зайняття посад керівників закладів загальної середньої освіти, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва

 

 

 


Ви знаходитесь тут: Інформаційний вісник (прозорість та відкритість) Звіт директора та адміністрації гімназії №32 «Успіх» за 2018 – 2019 н.р.