Тиждень психології 2019 в гімназії «Успіх»

e-mail Друк

Що ми бачимо, дивлячись один на одного? Одяг, зовнішність, вираз обличчя. Королівство внутрішнього світу приховане, воно не помітне відразу. У кожному з нас є свідомість та підсвідомість, думки, уява, емоції, пам'ять, мислення, поведінка, характер, реакція… - це і є Ми.

Ми маємо свій внутрішній світ, свою історію, свої мрії, свою психологічну реальність – таку неповторну і особливу. Психологія – це наука, яка вивчає внутрішній Всесвіт людини, усі психологічні складові: мислення, думки, пам'ять, уяву, уявлення, фантазії, емоції, почуття, відчуття, темперамент, характер, здібності тощо.

«Психологія – це наука про…»

 

Якщо назвати внутрішній світ психікою, душею, то психологія – наука про душу! Таке визначення вперше з’явилося 2 000 років тому. Але офіційно термін психологія був уведений німецьким філософом Крістіаном Вольфом у другій половині XVIII століття - «псюхе» - душа, «логос» - наука. Всеукраїнським днем психолога вважається 23 квітня.

У гімназії  №32 «Успіх» під час тижня психології відбулася низка заходів, що охопили різні види діяльності: тренінгові заняття, лекції, презентації, виставка плакатів, години спілкування, анкетування та тестування.

До участі були залученні всі охочі: учні, учителі, батьки, представники патрульної поліції з проектом «Протидія булінгу в школі».

Діти разом з учителями створили автопортрети своїх класів.

 

Психологічне сонце не залишило байдужим жодного учасника освітнього процесу. Зранку при вході в гімназю психолог та черговий клас «пригощали» промінчиками сонця з побажаннями  усіх, хто заходив до приміщення.

«Сонце гріє всіх»

 

24.04.2019 була проведена зустріч педагогічного колективу з представником патрульної поліції, начальником відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у м.Києві, керівником підрозділу офіцерів поліції Безпальчуком Сергієм Івановичем, який розповів, як протидіяти булінгу в школі, що таке цькування та його наслідки, про відповідальність кожного учасника булінгу та міри покарання. 

 

Чергові учні на перервах провели експрес-інтерв’ю на тему: «Твоє ставлення до гімназії». Відповіді на питання учнів гімназії були різними, але найчастіше зустрічалися такі:

1.Чи подобається вам життя в гімназії?

Більшість учнів відповіли «ТАК» (85%)

2. Що найбільше подобається?

Більшість учнів відповіли: однокласники, учителі, уроки з англійської мови, фізичної культури та математики, їдальня, гостинність, газети, шкільне поле, шкільні газети,  заходи та лекції в актовому залі, майданчик, квіти біля школи…

3. З яким настроєм ви найчастіше йдете до школи?

Більшість дітей ідуть до школи з гарним настроєм (60%), у сонному стані (15%) та з поганим настроєм (15%).

4. Чи є у нашому закладі вчителі, які гідні високої поваги? «ТАК» – 100%.

5. Чи хотіли б ви, щоб вас згадували в гімназії після її закінчення?

Хтось хотів би, щоб його фотографія була розміщена на дошці пошани, інші –бути не поміченими, але більшість мріють залишитись у пам’яті гімназії.

Щоб побачити «себе фізіологічно»,  достатньо подивитися у дзеркало. А щоб побачити свою душу – «дзеркала» такого ще не винайшли. Віддзеркаленням душі виступає самопізнання, роздуми про своє існування тощо.  «Побачивши» свою душу, ти зможеш себе коригувати, шліфувати як дорогоцінний камінь, перетворюючи його на блискучий діамант.

За допомогою психогеометричного тесту «Фігури» можна визначити стиль мислення. Варто уважно подивитися на 5 геометричних фігур та відчути свою форму таким чином, щоб можна було сказати «Це Я!». 

Кожна людина – Всесвіт. Інформаційний плакат Всесвіту дає можливість зрозуміти себе краще за допомогою тесту «Фігури».

 

Від самого народження кожного з нас оточують кольори, що впливають на організм, нервову систему та психічний стан, налаштовуючи особистість на взаємодію з навколишнім середовищем. За допомогою інтерпретації впливу кольорів на психологічні та фізіологічні функції людини можна робити висновки, які містилися на «Кольоровій країні Всесвіту».

 


Ви знаходитесь тут: Новини гімназії Тиждень психології 2019 в гімназії «Успіх»